Sekretarz
(ORGANY WŁADZY PUBLICZNEJ / Sekretarz)
[opublikował(a): Piotr Więdłocha dnia 2011-05-12 08:22:31, dokument aktualny]


rozmiar: 15,04 KB 
pobrań: 48 
data: 2009-07-08 09:06:41 
opis: Sekretarz Gminy mgr inż. Waldemar Krafczyk związany z Dobrodzieniem od urodzenia. Pracę zawodową rozpoczął w Hucie Andrzej w Zawadzkiem, następnie pracował w Spółce Koltram. Od stycznia 2003 roku pracuje w Urzędzie MiG, najpierw w Referacie Rozwoju Gospodarczego Inwestycji i Ochrony Środowiska gdzie zajmował się procedurą organizowania i przeprowadzania przetargów na inwestycje komunalne, zakupy i usługi.

W latach 1994 – 2002 był radnym Rady Miejskiej w Dobrodzieniu. Od 01 stycznia 2007r. został powołany na Sekretarza Gminy.

e-mail: w.krafczyk@dobrodzien.pl

tel. 034/3575-100-102 wew. 38

 

Do zakresu działania Sekretarza Gminy należy m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu,
- sporządzanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy i czuwanie nad aktualizacją,
- sporządzanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu,
- opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
- prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt pracowników,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, oraz nadzorowanie spraw z zakresu zarządzania personelem,
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcja kancelaryjna,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- koordynacja  i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
- nadzorowanie prac związanych z udostępnieniem informacji publicznej przez pracowników Urzędu,
- przeprowadzanie kontroli terminowego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki Urzędu Miasta i Gminy,
- prowadzenie dokumentacji związanej z podziałem administracyjnym gminy,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy,
- organizowanie współpracy gminy z zagranicą,
- zamówienia publiczne.
Pełny zakres działalności i kompetencje określa ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  /Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z poźn. zm./  oraz Statut Gminy uchwalony Uchwałą Nr XLII/267/02 Rady Miejskiej w Dobrodzieniu z dnia 10 października 2002r. i Regulamin Organizacyjny Miasta i Gminy Dobrodzień. Pełne brzmienie Statutu oraz Regulaminu Organizacyjnego Gminy Dobrodzień znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy , a treść ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest dostępny w pokoju Nr 15 Urzędu Miasta i Gminy w Dobrodzieniu w godzinach pracy Urzędu  tj. w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. od 7:30 do 15:30



  wyślij na drukarkę  |  wyświetleń podstrony: 1624  |  pokaż szczegóły załączników >>


Łączna ilość wyświetleń podstrony wraz z innymi jej wersjami: 5615

Opis zmian w porównaniu z poprzednią wersją:
zmiana godzin pracy urzędu
pokaż rejestr zmian zawartości podstrony >>

Urząd Miejski w Dobrodzieniu
46-380 Dobrodzień, ul. Plac Wolności 1
tel.: (34) 3575100, faks: (34) 3575105
e-mail: urzad@dobrodzien.pl
strona www: www.dobrodzien.pl