DODATKI MIESZKANIOWE
(ZASADY FUNKC. WŁADZY PUB. / Sposób przyjmowania i załatwiania spraw)
[opublikował(a): Piotr Więdłocha dnia 2005-01-24 14:01:43, dokument aktualny]


Informcje w sprawie uzyskania dodatku mieszkaniowego:


1. Wymagane  dokumenty:
- WNIOSEK
2. Opłata skarbowa:
- brak
3. Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U.Nr.71 poz.734 z póź.zm.),
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001r. w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz.U.Nr.156 poz.1817),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 grudnia 2001r. w sprawie sposobu przepr. wywiadu środowiskowego oraz niezbędnych w tym zakresie dokumentów i ich wzory (Dz.U.Nr.156,poz.1828)                                                
4. Tryb odwoławczy:
- Samorządowe Kolegium Odwoławcze w OPOLU - za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
5. Termin składania wniosków:
- bezterminowo
6. Termin realizacji sprawy:
- zgodnie z kpa - art.35 § 3
7. Nazwa referatu:
- Gospod.Komunalnej i Gosp.Gruntami
8. Numer pokoju:
- 17 - I piętro - wejście od ul.Piastowskiej
9. Numer telefonu:
- 3575-100 wew. 35
10. Miejsce załatwienia sprawy:
- Plac Wolności 1 - w godz. urzędowania po, wt, śr, pi: 7:30 - 15:30, czwartek 9:00 - 17:00.
11. Wzory wniosków:
- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego (Załącznik Nr.1 - Dz.U.Nr.156 poz.1817).
12. Miejsce pobrania wniosku:
- Refr.Gospodarki Komunalnej i Gospodarki Gruntami - pokój Nr. 17.
13. Inne wskazówki, uwagi:
- na bieżąco przy składaniu wniosku.
14. KRYTERIA obowiązujące:
a) tytuł prawny do lokalu,
b) normatywna pow. użytkowa lokalu dla:
- 1 osoba - 35m2,
- 2 osoby - 40m2,
- 3 osoby - 45m2,
- 4 osoby - 55m2,
- 5 osób  - 65m2,
- 6 osób  - 70m2,
- gdy więcej osób to zwiększa się po 5m2 na każdą kolejną osobę.
c) dochód:
- jeżeli średni miesięczny dochód na jednego członka gospodarstwa domowego w okresie 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego nie przekracza: 175% gospod. 1 osobowe lub 125% gospod. wieloosobowe - najniższej emerytury obowiązującej w dniu złożenia wniosku.
Obowiązuje z dniem 01 stycznia 2005 roku.

opr. Krystyna Nowak



  wyślij na drukarkę  |  wyświetleń podstrony: 946

Łączna ilość wyświetleń podstrony wraz z innymi jej wersjami: 1143

Opis zmian w porównaniu z poprzednią wersją:
zmiana
pokaż rejestr zmian zawartości podstrony >>

Urząd Miejski w Dobrodzieniu
46-380 Dobrodzień, ul. Plac Wolności 1
tel.: (34) 3575100, faks: (34) 3575105
e-mail: urzad@dobrodzien.pl
strona www: www.dobrodzien.pl